środa, 4 grudnia 2013

Ocalić od zapomnienia * Zamszany

Bronisław i Genowefa z dziećmi

Czytanie Konopnickiej

Dom rodzinny

Edward i Bronisław sąsiedzi

Elżbieta Szypuła

Genowefa i Bronisław

Genowefa z mamą

Gienek i Ewa

Goście weselni u Adama

Jan i Helena Rabińscy. Zamszany

Józef Kłonica z żoną Ewą

Koledzy Adama. Jan, Józef

Koło Gospodyń Wiejskich  Pani Lipcowej

Krysia z prababcią

Marysiunia i Józef

Międlenie konopi

Młode małżeństwo

Natalia Kłonica

Ojciec Genowefy

Pani Rabińska

Państwo Kamińscy

Przyjaciele





Rodzina Genowefy

Towarzystwo Bronka Kłonicy

Rodzice i pociecha. Lata 20

Byliśmy w Ruskich Piaskach później Zamszany

Nowa rodzina. Lata 20

Klasa z podstawówki, lata 30

Klasa Genowefy. Rok 1932.

3 komentarze:

  1. Witam na Zamszanach byłem w lipcu 2013r, pozdrawiam Twoja Rodzine Gienek R

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto jest na tym zdjeciu slubnym? Ta kobieta wyglada jak ja ;). Moj ojciec urodzil sie na Zamszanach w 1930. Dziadek w Wislowcu w 1906, a babcia w Kol Staw Noakowski w 1909. Pawelce i Swistowskie. Odwiedzilam te miejsca tylko raz. Probuje sie czegos dowiedziec o rodzinie, przodkach, trudna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam interesuje mnie zdjęcie Krysia z prababcia moja córka jest identyczna to Krysia Michalak

    OdpowiedzUsuń

Aniu Moja Kochana

Biegałaś beztrosko piaszczystą drogą wśród łanów zbóż. Tuliła Cię rozkwiecona łąka. Pachniał las.   Ciepła woda leśnego jez...